کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شفیعی خبرداد: یکی از معضلات استان تهران موضوع پراکندگی اتباع خارجی است

23 مهر 1399 ساعت 16:16


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا که در ساختمان مصدق برگزار شد گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی مانند و متوازن می توان برای پروژه های نیمه تمام شهرستان پیشوا هزینه کرد.

وی افزود: پیشنهاد ایجاد سایت اداری برای این شهرستان خوب است و اگر زمین مناسب معرفی کنید ما کمک می کنیم تا اجرایی شود. البته بخشی از هزینه ها باید از محل مولدسازی دارایی ها و با فروش املاک و ساختمان های اضافه اداری محقق شود.

شفیعی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی شهرستان برای تامین بودجه می تواند مورد استفاده قرار گیرد گفت: موضوع اتباع و خدمات اجتماعی فقط مشکل شهرستان پیشوا نیست و معضل همه مناطق است و سعی داریم راهکاری برای سروسامان دادن به بحث اتباع پیدا کنیم یا حداقل از افزایش تعداد یا پراکندگی جمعیتی آنها ممانعت کنیم که کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها باید به ما کمک کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: در مورد میراث فرهنگی و تاریخی پیشوا هم انشالله با توجه به مولفه های تاریخی شهرستان تا حدودی حمایت خواهیم کرد اما اولویت با جذب سرمایه گذار و فعال کردن سازمان های مردم نهاد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.


کد مطلب: 3424

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3424/شفیعی-خبرداد-یکی-معضلات-استان-تهران-موضوع-پراکندگی-اتباع-خارجی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir