کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شفیعی: شهرستان های فعال در تحقق بودجه تشویق می شوند

24 مهر 1399 ساعت 10:23


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران که در ساختمان مصدق برگزار شد گفت: با تصویب اسناد توسعه شهرستان ها عملا تکلیف ما درابلاغ و تخصیص تملک دارایی و سرمایه شهرستان ها روشن است. اما باید تعامل بین بخش سیاست گذار و بخش اجرا و عملیاتی برقرارشود لذا چنین جلساتی را بیشتر خواهیم داشت.

وی افزود: قانون بودجه امسال فصول هزینه ای را در اعتبارات استانی کاملا مشخص کرده است برای همین نمی توانستیم از آن ها خارج شویم. لذا همکاران و کارشناسان با صرف وقت زیاد مجموعه اعتبارات را در چهارچوب ابلاغی مشخص کردند که تقدیم شهرستان می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: باید همزمان در موضوع تملک دارایی سرمایه ای به سمت برش های شهرستانی حرکت کنیم و شهرستان هایی که تلاش بیشتری در تحقق بودجه انجام می دهند اثرش را هم ببینند.

شفیعی با بیان اینکه نگاهی که کشور به تهران دارد را نباید درمورد شهرستان های تهران داشته باشیم گفت: اگرچه شهرداری تهران از منابع مالی بهتری نسبت به شهرهای دیگر برخوردار است اما تکالیف ما هم در تامین بودجه برای توسعه مشخص است. ما با توجه به کار کارشناسی انجام شده و اسناد بالا دستی که در استان وجود دارد تمام تلاشمان را در اجرایی کردن آنها در شهرستان ها به کار می بندیم . 


کد مطلب: 3418

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3418/شفیعی-شهرستان-های-فعال-تحقق-بودجه-تشویق-می-شوند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir