کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهادی: ادارات تهران به اداره کل ارتقا یابد

23 مهر 1399 ساعت 4:56


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عیسی فرهادی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران که به ریاست مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ساختمان مصدق برگزار شد گفت: یکی از موانع توسعه تهران نداشتن ادارات شهرستانی است و درخواست داریم ادارات شهرستان تهران به جایگاه اداره کل ارتقاء یابند. زیرا اداره صنعت و معدن با این حجم از اشتغال در تهران هیچ نمایندگی در تهران ندارد یا سازمان های بهزیستی به همین شکل در همین روند ما سال گذشته 300 میلیون هزینه کردیم تا اداره میراث فرهنگی در شهرتهران ایجاد کنیم.

وی افزود: هم اکنون در بخش هایی که ادارات مختص به تهران وجود دارد شهرتهران موفق عمل کرده است. مانند آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بنیاد شهید که حائز رتبه های خوب کشوری هم شده اند.

فرماندار تهران اظهار کرد: تبدیل ادارات تهران به اداره کل ارتباط ادارات با مجموعه های کشوری و وزارت خانه ها را بیشتر می کند.

عیسی فرهادی با اشاره به اینکه درخواست داریم برای ساختمان فرمانداری یک ردیف بودجه درنظر گرفته شود گفت: هم اکنون 40 کلانتری برای تهران نیاز است و باید ایجاد شود که در همین راستا هزینه ای معادل 13 میلیارد تومان لازم دارد.

وی در پایان گفت : فضای فیزیکی مورد نیاز اجرایی و ساختمان های اداری در تهران بسیار مشکل دارد و بهترین راهکار ایجاد سایت اداری برای تهران است.


کد مطلب: 3416

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3416/فرهادی-ادارات-تهران-اداره-کل-ارتقا-یابد

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir