کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرهای خوش رئیس سازمان برای مردم بهارستان

22 مهر 1399 ساعت 17:46


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان گفت: به نظر میرسد بحث امنیت و چالش های اجتماعی اولویت این شهرستان است. ما خود را متعهد می بینیم که علاوه بر تامین بخشی از بودجه مورد نیاز با مسئولین سازمان برنامه و  بودجه و سازمان های اجتماعی جهت اطلاع از نحوه تخصیص اعتبارات ملی در ارتباط باشیم.

وی افزود: پروژه هایی که از محل مالیات بر ارزش افزوده می توانند تامین شوند در اولویت است و مبلغ شصت میلیارد تومان هم در صورت جذب پروژه های مشارک عمومی-خصوصی به بهارستان تخصیص می دهیم اما به نظر می رسد بهترباشد برای این شهرستان نیز در چهارچوب مجتمع های صنفی برنامه ریزی شود و با استقرار این مجتمع ها رونق اشتغال در این شهرستان پویا تر خواهد شد .

شفیعی اظهار کرد: صنایع آلاینده و زیرزمینی که در این شهرستان متعدد هستند باید شناسنامه دار شده و مشخص شوند و شما می توانید پیشنهادات خود در این زمینه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان پیگیری کنید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: صنایع چرم و کفاشی و معاملات خودرو در این شهرستان رونق دارد و بهتر است در مجتمع های متمرکز احیا و توانمند شوند. همچنین به منظور افزایش امنیت مجتمع های اداری باید این ساختمان ها به شکل سایت باشند تا اینکه متفرق در سطح شهرستان فعالیت بکنند.

برای این منظور اعتبارات تملک دارایی سرمایه شهرستان از دو محل اعتبارات استانی و متوازن  را که حدود 32 میلیارد تومان است به آنها ابلاغ خواهیم کرد. همچنین در صورت معرفی زمین از سوی شهرستان راه اندازی سایت اداری را پیگیری می کنیم .

شفیعی در مورد فاضلاب شهرستان بهارستان گفت: بهارستان در بحث فاضلاب اعتبار مجزا ندارد بلکه با اسلامشهر یکی است. در این مورد 140 میلیارد تومان سال گذشته پرداخت شده و 180 میلیارد هم امسال تخصیص پیدا کرده است و بخشی دیگر از 360 میلیارد مورد نیاز از بخش فروش اشتراک تامین می شود.

در مورد ایجاد مترو هم باید بگویم که این طرح تصویب شده که ایستگاهی دربهارستان ایجاد شود.


کد مطلب: 3406

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3406/خبرهای-خوش-رئیس-سازمان-مردم-بهارستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir