کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رتبه نخست استان تهران در تشخیص صلاحیت گواهینامه مشاوران

7 مهر 1399 ساعت 10:01


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مطابق اطلاعات سامانه ساجار تا تاریخ 31/6/1399حدود 2147 مشاوره در پایه ۳ توسط استان ها، تشخیص صلاحیت شده است که از این تعداد، 658 شرکت یعنی حدود 31٪ تشخیص صلاحیت کل کشور؛ توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران انجام شده است.

بر این اساس حجم تشخیص صلاحیت مشاوران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ابتدای سال تاکنون، بیش از مجموع عملکرد 19استان (همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، مرکزی، ایلام، گلستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، زنجان، هرمزگان، بوشهر، البرز، قم) در مدت مشابه است، که مجموعا 46 گواهینامه مشاوره توسط 19 استان مذکور صادر شده است.

لازم به ذکر است که در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۸ تعداد 40 گواهینامه صلاحیت مشاوره در پایه 3 در استان تهران صادر گردیده که در مقایسه با مجموع 168گواهینامه صادره در کل کشور، استان تهران دارای سهم 24درصدی از تشخیص صلاحیت است.

همچنین در مدت مشابه سال ۹۹ (شش ماهه نخست) تعداد 50 گواهینامه صلاحیت مشاوره در پایه 3 صادر شده که با توجه به تعداد 221 گواهینامه صادره در کل کشور، استان تهران بیش از 25٪ صدور گواهی نامه  تشخص صلاحیت در کشور را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است که استان تهران همچنین رتبه نخست کشور در تشخیص صلاحیت گواهینامه پیمانکاری را نیز از آن خود کرده است.

شایان ذکر است که عملکرد مذکور در استان تهران، با وجود چارت تشکیلاتی یکسان با دیگر استان ها محقق گردیده است.


کد مطلب: 3373

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3373/رتبه-نخست-استان-تهران-تشخیص-صلاحیت-گواهینامه-مشاوران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir