کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی شیرین در حاشیه جشنواره شهید رجایی تهران:

معیار رشد دستگاه ها در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد توجه قرار گرفت

1 مهر 1399 ساعت 12:07


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، علی شیرین در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان تهران گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های جرایی در سال 98 که بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی محسوب می شود ما برای اولین بار بود که به صورت الکترونیکی جشنواره را با حداقل میهمان برگزار کردیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان با بیان اینکه امسال ما به خاطر شرایط خاص کشور تا حدودی کار ما سخت شده بود، گفت: ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران موفق شدیم در نهایت عملکرد 63 دستگاه اجرایی استان را به سرانجام برسانیم. همچنین فرصتی را برای دستگاه ها فراهم کردیم که اعتراضات خود را اعلام کنند و کلیه اعتراضات رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ارزیابی سطح شهرستانی در دستور العمل جشنواره شهید رجایی نبود، خاطرنشان کرد: پیشتر اعلام کرده بودیم که به احتمال زیاد از فرمانداران و بخشداران نیز تجلیل به عمل آید اما چون این بخش در دستورالعمل ارزیابی وجود نداشت؛ بنابراین ارزیابی از فرمانداران و بخشداران توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت نپذیرفت.  

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: در این دوره علاوه بر گروه های پنجگانه، دو دستگاه ها اجرایی که بیشترین رشد را در شاخص های عمومی و اختصاصی داشتند نیز مورد تجلیل قرار گرفتند. علاوه بر اینها بقیه دستگاه ها نیز در محورهای خاص مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی در کشور و عملکرد بسیار خوب برخی دستگاه ها در این شرایط، گفت: در محور مدیریت مبارزه با کرونا ما از سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی تهران تجلیل کردیم. همچنین در محور تحول در نظام اداری نیز دستگاه هایی که عملکرد موفقی داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

 


کد مطلب: 3358

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3358/معیار-رشد-دستگاه-شاخص-های-عمومی-اختصاصی-مورد-توجه-قرار-گرفت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir