کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار تهران در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر:

تهران نیازمند یک نوسازی در ساختار تشکیلاتی است

1 مهر 1399 ساعت 11:58


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جشنواره شهید رجایی تهران و تجلیل از دستگاه های برتر، گفت: استان تهران با توجه به وضعیت اشباع جمعیت و تراکم کاری نیازمند یک نوسازی در ساختار تشکیلاتی دستگاه های اجرایی است.

استادار تهران ضمن تشکر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، گفت: عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دقت، صحت و بررسی همه جانبه در انتخاب دستگاه های برگزیده شایسته است.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به عملکرد استان تهران از زمان شیوع کرونا در کشور، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، توانسته ایم سرمایه اجتماعی را با خدماتی که کادر درمانی ارائه کردند، ارتقا ببخشیم و این افتخاری برای نظام و کشور است که هیچ بیمار کرونایی صرف نظر از سن، جنس و تابعیت پشت درهای بیمارستان نمانده است.

استاندار تهران افزود: اگر این فشار به مدافعان سلامت و نیروهای متخصص درمانی و بهداشتی وارد شده است، برای این بود که هدف نهایی که همان خدمت به مردم است، محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری استان تهران در ارزیابی عملکرد مدیریت سیاسی رتبه نخست کشور را کسب کرد، همچنین در شاخص ارتقای فناوری، استفاده از دولت الکترونیک نسبت به انتخابات دوره قبل ۲۷ پله صعود داشتیم و در شاخص های امنیتی و تولید امنیت برای ارتقا فضای کسب و کار نیز موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

محسنی بندپی با تاکید براینکه اکنون باید از هر نوع تفرقه پرهیز کنیم، بیان کرد: اگر اختلافی میان دستگاه‌ها وجود دارد، می توانند از مسیر قانونی که مراجعه به استانداری است آن را برطرف سازند.


کد مطلب: 3355

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3355/تهران-نیازمند-یک-نوسازی-ساختار-تشکیلاتی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir