کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای عدالتی خبرداد:

حوزه های دیگری به پروژه های جهش تولید اضافه شد

23 شهريور 1399 ساعت 4:56


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه بررسی پروژه های جهش تولید با حضور مسعود شفیعی، ريیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاون هماهنگی بودجه و مسئولین گروهای معاونت مذکور تشکیل شد تا در خصوص کلیه بخش ها و پروژه ها تعیین تکلیف شود.

در این جلسه مهندس مسعود شفیعی بر رابطه مستقیم و اثرگزار پروژه ها با موضوعات جهش تولید تاکید کردند.

شهرام عدالتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در این جلسه مقرر شد علاوه بر ۳۹ پروژه مصوب مورد تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، برخی پروژه های دیگر در حوزه فضاهای انفورماتیک، آی تی، تحت وب و تحت نت نیز به پروژه های جهش تولید اضافه شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: پروژه های حوزه انتقال انرژی، خصوصا انتقال برق به شهرک های صنعتی عباس آباد و شمس آباد، نیز مورد تایید ریاست سازمان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد در تفاهم نامه ای که به امضای ریاست سازمان بودجه کشور، استاندار تهران و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهد رسید، با تامل به این رویکردها، پرژه ها بازنگری شود.

عدالتی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت های غیر دولتی در حوزه نیروهای بسیج مستضعفین و سپاه مقرر گردید تا هفته آتی کلیه رسته و تجاربی که سپاه و بسیج مستضعفین در حوزه مشارکت، احداث، زیرساخت ها یا فضای خدماتی در استان، ایجاد کردند را به سازمان ارائه کنند.

 وی در پایان ابراز امیداوری کرد که در این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت های این نهادها در تحقق فصول، برنامه ها و پروژه های مربوط به جهش تولید شاهد فصلی نو باشیم.


کد مطلب: 3331

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3331/حوزه-های-دیگری-پروژه-جهش-تولید-اضافه

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir