کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

2 فروردين 1399 ساعت 14:20


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در این پیام نوروزی گفت: بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است. نوروز، نشانه آغاز است و تحول، آغاز راهی نو برای نیل به آرزوهای کهن. در آستانه ظهور زیبایی و طلوع عظمت خداوندی بر چهره ی زمین، خداوند کریم و جلیل و جمیل را سپاس می گوییم که دیگر بار از میان سبزه و گل، فصل بهار از راه رسید.

فرا رسیدن نوروز که مقارن با بهار خودسازی و رجب المرجب، بهار معنویت شعبان المعظم و ماه های نور و نو شدن در سایه رحمت الهی است را به شما مردم عزیز استان تهران تبریک عرض می نمایم و در آستانه بعثت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، تبلور دوباره ودیعه الهی، نو شدن طبعت و نوروز که میراث ارزشمند سرزمین ماست، سالی سرشار از برکت، معنویت و سلامتی را برای شما بزرگواران و مردم شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در سالی که گذشت تمامی تلاش و کوشش خدمتگذاران شما مردم در این سازمان دستیابی به اهداف تعیین شده اقتصادی، «رونق تولید» و ایجاد اشتغال بود که بر اساس آمارها نتایج خوبی نیز بدست آمد. تمامی منابع استان در مسیر ریل گذاری شده توسط اسناد توسعه ای استان (برنامه ششم توسعه – سند آمایش و ...) صرف گردید و اهداف تعیین شده به خوبی محقق گردید.

در سال پیش رو این مسیر را ادامه داده و با هدف ایجاد رشد اقتصادی، زمینه های اشتغال پویا و «جهش تولید» را فراهم خواهیم آورد. و مطمئن هستیم این مهم به جز یاری شما مردم عزیز ممکن نخواهد بود.  

سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که تقارن روزهای دشوار و طاقت فرسای مواجهه با بیماری فراگیر COVID‏-19 موجب سلب آرامش هموطنانمان در سراسر کشور شده است. ایمان داریم این روزهای فراموش نشدنی با همه تلخی‌ها و دشواری‌ها سپری خواهد شد و مردم قدرشناس ایران بار دیگر حماسه جاودان غیورمردان و شیرزنان حوزه سلامت‌ را به خاطر خواهند سپرد، ما نیز به نوبه خود برای وصول آرامش به دل های هموطنانمان در این روزهای دشوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و می خوانیم:

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»


کد مطلب: 3172

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3172/پیام-نوروزی-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir