کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان پژوهشی استان تهران| پژوهش ویژه 3 طرح اداره کل ورزش و جوانان

28 بهمن 1398 ساعت 12:46


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این فراخوان از اساتید و اعضای علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، موسسات پژوهشی یا فناوری رسمی دارای مجوز دعوت شده پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال ) خود در خصوص "بررسی استفاده ازشبکه های مجازی در بین جوانان استان تهران و تأثیر آن بر روابط و مناسبات"، "شیوه ارتقای فرهنگ عمومی در اماکن ورزشی استان تهران " و "بررسی میزان اثربخشی خط مشی اصل 44 در واگذاری اماکن ورزشی استان تهران " را حداکثر تا تاریخ 5 اسفندماه 98 به آدرس ایمیل amozeshsport@yahoo.com ارسال نمایند.

پیشنهادهای پژوهشی (پروپوزال ) باید مطابق فرمت اعلامی و با شرایط ذیل ارسال گردد:

1. پژوهشگران و اساتید هیات علمی دانشگاه ها حتما بایستی از طریق مراکز علمی و دانشگاهی خود پروپوزال خود را ارائه نمایند، نه به صورت مستقل .

2. ارائه طرح پژوهشی متضمن هیچ گونه تعهدی برای اداره کل ورزش و جوانان نمی باشد و انعقاد قرارداد منوط به تایید ارزیابان علمی و اجرایی، تایید نهایی کمیته منتخب و ثبت در سامانه سمات خواهد بود.

3. پروپوزال پیشنهادی بایستی در چارچوب اهداف طرح پژوهشی و در قالب پروپوزال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به طور کامل و دقیق، تکمیل و تایپ شود.(پروپوزال های مخدوش قابل پذیرش نخواهد بود.)

4. فایل پروپوزال از سایت http://tehran.msy.gov.ir/ (بخش معاونت- معاونت توسعه منابع و پشتیبانی- توسعه منابع و پشتیبانی- آموزش- اولویت های پژوهشی) قابل دریافت می باشد.

5. به پروپوزال ارسالی بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقه مندان می توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 77528895 (دبیر خانه شورای پژوهشی و فناوری) اداره کل تماس بگیرند.

انتهای پیام./


کد مطلب: 3070

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3070/فراخوان-پژوهشی-استان-تهران-پژوهش-ویژه-3-طرح-اداره-کل-ورزش-جوانان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir