کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد توسعه ای تهران| افتتاح 4 پروژه مهم آب رسانی استان تهران

26 بهمن 1398 ساعت 8:52


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس اجرای اسناد توسعه ای استان تهران هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سه پروژه شامل مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب (اسکادا)، شیر بومی‌سازی‌شده خودکار قطع و وصل آب مخازن اضطراری و سامانه انرژی خورشیدی ۱۰ کیلو واتی در آبفای منطقه ۴ شهر تهران رونمایی و بهره‌برداری شد.

بر اساس این گزارش عملیات اجرایی پروژه راه‌اندازی سامانه و مرکز پایش و راهبری تجهیزات با اهمیت و کاربردی، شامل خرید، نصب و راه اندازی مرکز کنترل، اتاق سرور و تجهیزات مربوطه از تیر ماه ۹۶ شروع و باتوجه به نوسانات شدید ارزی و تحریم‌های شرکت‌های خارجی، این مرکز در بهمن ماه ۹۸ آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

همچنین سامانه انرژی خورشیدی ۱۰ کیلوواتی ساختمان فاضلاب سلیمانیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسید که هزینه اجرایی پروژه کم‌تر از ۱,۲ میلیارد ریال است و پیش‌بینی می‌شود با تولید و فروش ۱۷هزار کیلووات برق سالانه در مدت حداکثر هفت سال هزینه اجرایی پروژه مستهلک شود.

گفتنی است سامانه ۲۰ کیلوواتی دیگری که در سال ۹۷ اجرا شده بود طی ۱۵ ماه گذشته حدود ۴۳هزار کیلووات برق را وارد شبکه کرده و مبلغی معادل ۴۳۰ میلیون  ریال برای شرکت درآمدزایی داشته است و پیش‌بینی می‌شود هزینه اجرایی آن ظرف چهار سال مستهلک شود.


کد مطلب: 3053

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3053/اسناد-توسعه-تهران-افتتاح-4-پروژه-مهم-آب-رسانی-استان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir