کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آثار پژوهشگران برتر تهران در سال 1398 منتشر شد

20 بهمن 1398 ساعت 19:34


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شوراي پژوهش و نشر سازمان برنامه و بودجه كشور به منظور تبيين نقش پژوهش و تأثير آن در ارتقاء سطح علمي و پژوهشي كشور اقدام به برگزاري نمايشگاه آثار پژوهشگران منتخب سازمان برنامه و بودجه كشور و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها طي سال‌هاي ۱۳۹۲-۱۳۹۸ نموده است.

بر اساس گزارش شوراي پژوهش و نشر سازمان ۲۸ پژوهشگر برتر مجموعاً از ۲۳ استان كشور و معاونت‌هاي سازمان برنامه و بودجه با ارائه مستندات علمي و پژوهشي خود منتخب شده‌اند.

 قابل ذكر است مجموع آثار ارائه شده از ۲۳ استان كشور شامل: خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، قم، آذربايجان‌غربي، لرستان، گيلان، كرمانشاه، البرز، چهارمحال و ‌بختياري، تهران، زنجان، قزوين، كردستان، ايلام، كرمان، بوشهر، يزد، اردبيل، مازندران، همدان، اصفهان و كهگيلويه و بويراحمد مي‌باشد.

همچنين بر اساس اين گزارش، تعداد ۲۱ عنوان كتاب از معاونت‌هاي سازمان در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.

ضمناً ۱۴ عنوان كتاب از شوراي پژوهش و نشر سازمان ارائه شده است.

بر اساس گزارش اعلام شده مجموع آثار ارائه شده در نمايشگاه پژوهشگران برتر سال ۱۳۹۸ شامل: ۵۵ عنوان كتاب (تأليف و ترجمه)، ۴۱۲ عنوان مقاله علمي، ۱۹۵ عنوان گزارش پژوهشي، ۸۰ عنوان طرح‌هاي پژوهشي از سازمان برنامه و بودجه كشور و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها مي‌باشد. 


کد مطلب: 3033

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3033/آثار-پژوهشگران-برتر-تهران-سال-1398-منتشر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir