کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز مصاحبه آزمون استخدامی سال 98 در استان تهران

12 بهمن 1398 ساعت 8:02


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور نیمه دوم دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

علی شیرین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره مصاحبه پذیرفته شدگان این آزمون در استان تهران اظهار کرد: با اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی سال 1398، مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون، از 15 دی ماه سال جاری در ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران به تعداد 1372 نفر داوطلب و آموزش و پرورش شهرستان های تهران به تعداد 1677 نفر داوطلب آغاز بکار کرد.

وی افزود: در فرآیند مصاحبه هر داوطلب ضمن پذیرش و بررسی مستندات و مدارک داوطلبان و انجام معاینات پزشکی و روان سنجی و صلاحیت های عمومی آن ها بررسی و پس از اعلام نتایج یک برابر ظرفیت پذیرفته شدگان نهایی در دوره یک ساله مهارت آموزی شرکت می کنند، پس از آن در آموزش و پرورش شهرستان ها و شهر تهران به کار گمارده می شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 3756 نفر داوطلب پذیرفته شده در آزمون از استان تهران، جذب دستگاه های ملی استانی می شوند. بیشترین جذب نیرو متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان با 1383 نفر، پس از آن اداره آموزش و پرورش استان تهران با 791 نفر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با 521 نفر سهمیه استخدامی است.

شیرین افزود: اولین جلسه نظارت بر استخدام مربوط به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هم در دانشگاه شهید مفتح انجام شد.

لازم به ذکر است؛ هفتمین دوره آزمون جامع استخدامی استان تهران همگام با سراسر کشور، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز پنج شنبه 30 آبان ماه برگزار شد.

در این آزمون، 47 هزار و 391 داوطلب در 79 حوزه امتحانی در تهران و 8 شهرستان استان رقابت کردند.27 دستگاه ملی و استانی از میان داوطلبان این آزمون نیرو جذب می کنند، پذیرفته شدگان از طریق سازمان سنجش با هماهنگی سازمان اداری- استخدامی پس از طی مراحل مصاحبه برای سال آینده جذب می شوند.

دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش استان و شهرستان، انیستیتو پاستور، دانشگاه علوم پزشکی و توان بخشی، سازمان اداری استخدامی، سازمان امور عشایر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان زندان ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بیمه ایران، سازمان مدیریت منابع آب ایران، مرکز آمار ایران و ... از میان داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون پس از مصاحبه حضوری و کسب امتیاز لازم، نیرو استخدام می کنند.

انتهای پیام./

 


کد مطلب: 2992

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2992/آغاز-مصاحبه-آزمون-استخدامی-سال-98-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir