کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبخت: كل اختيارات تبصره ۱۸ اقتصاد مقاومتي به استاندارن تفويض مي شود

1 بهمن 1398 ساعت 9:54


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران محمد باقر نوبخت با بيان اينكه به ۱۷ ميليون ۷۰۷ خانوار رقمي معادل ۲۴۰۰ ميليارد تومان كمك معيشتي داده ايم، اظهار كرد: من فكرمي كنم بيش ازشغل، امروز جوانان ما به اميد احتياج دارند.

براي افزايش اميد بايد فرآيند رقابتي را براي مشاغلي كه با اين منابع ايجاد مي شود مشخص كرد تا هرجوان ايراني بداند كه رقابت ايجاد شده و اسامي مشخص است برنده اين رقابت و اينكه كدام واحد و چه افرادي با چه مداركي برنده شده اند هم روشن باشد تا اعتماد حاكم باشد.

وي ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به نمايندگي از مردم و نيز معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه اين موضوع را دنبال كنند و به مردم هم گزارش دهند تا شفاف سازي شود. اصحاب رسانه در موضوع طرح هاي اجرايي در حوزه مديريت ريزگردها در اهواز و مناطق جنوبي همكاري كردند و بازخورد خوبي هم داشت.

رييس سازمان برنامه و بودجه كشور،  با بيان اينكه ستاد اقتصاد مقاومتي اختيارات بسياري دارد و از اين اختيارات بايد استفاده شود ، اعلام كرد : از ابتداي سال جديد كل اختيارات تبصره ۱۸ اقتصاد مقاومتي به استاندارن تفويض مي شود. در اين راستا اعتبارات اقتصاد مقاومتي در اختيار استانداران قرار مي گيرد و توزيع بودجه ، استاني مي شود تا با سرعت بيشتري كارها پيش رود.

دكتر نوبخت در زمينه بودجه كشورهم گفت: رقمي حدود ۴۸۴ هزار ميليارد تومان كف سقف مصارف  است كه در ۴ بخش مهم تعريف مي شود به گونه اي كه ۱۰۶ هزار ميليارد تومان آن به صندوق بازنشستگي، كميته امداد، بهزيستي و نهادهاي حمايتي اختصاص دارد.


کد مطلب: 2935

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2935/نوبخت-كل-اختيارات-تبصره-۱۸-اقتصاد-مقاومتي-استاندارن-تفويض-مي-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir