کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکی خبر داد؛ افتتاح 6 پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی استان تهران

7 دی 1398 ساعت 10:13


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران اظهار کرد: در این جلسه مشکلات دستگاه های اجرایی و پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در قالب تسهیلات بانکی ارائه شد، باتوجه به اینکه آقای همتی رئیس بانک مرکزی جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران در جلسه گذشته ستاد، از مدیران خواستند مشکلات بانکی خود را احصا و جمع بندی کنند، در این جلسه همه موارد مطرح شد.

وی افزود: قرار شد جمع بندی مشکلات بانکی به شکل تخصصی انجام شده و در جلسه آتی ستاد در حضور ریاست بانک مرکزی برای حل آن چاره اندیشی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچینن به 30 پروژه شاخص و اثرگذار استان تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این پروژه های ویژه توسعه، اشتغال و کارآفرینی در استان باید تا پایان سال جاری اجرا شده و مورد بهره برداری قرار بگیرند. در این جلسه آخرین وضعیت اجرای11 پروژه شاخص حوزه جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پروژه های شاخص جهاد کشاورزی در حوزه تولیدی،کشاورزی، دامی، باغی و زراعی است که از 11 طرح آن، 6 طرح به پایان رسیده و تا هفته آینده به بهره برداری می رسد، همچنین مقرر شد تا با حل مشکلات ارزی ریالی و مشکل استعلام از دستگاه های مجری، 5 پروژه دیگر جهاد کشاورزی تا دهه فجر سال جاری به پایان برسد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2898

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2898/ترکی-خبر-افتتاح-6-پروژه-اولویت-دار-اقتصاد-مقاومتی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir