کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید ترکی از بیمارستان فوق تخصصی بهرامی|جلسه ویژه با اوقاف!

21 دی 1398 ساعت 16:50


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور در بیمارستان کودکان بهرامی واقع در شرق تهران از بخش های مختلف این بیمارستان فوق تخصصی بازدید کرد.

سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان بهرامی در این بازدید با بیان اینکه سالانه 10 هزار مراجعه کننده در این بیمارستان وجود دارد، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا برای توسعه فضای بیمارستان و تجهیز برخی بخش های تخصصی که به دلیل تحریم های اقتصادی دچار مشکل شده است، مساعدت کند.

بیمارستان کودکان بهرامی از قدیمی ترین بیمارستان های کودکان کشور و یگانه بیمارستان کودکان در شرق تهران است. این بیمارستان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فوق تخصصی کودکان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران به شمار می رود.

این بیمارستان دارای 121 تخت بیمارستانی و بخش های NICU، PICU، عفونی، جراحی، داخلی نوزادان، داخلی 2، داخلی 1،  اتاق عمل، تالاسمی، تحت نظر اورژانس، دياليز، آندوسكوپی، بخش اورژانس، شيمی درمانی کلینیک و پارا کلینیک است.

مجتهدی گفت: این بیمارستان جز موقوفات است و پیش از این شهرداری تهران قول داده بود تا فضای مشترکی با بیمارستان بوعلی به ما اختصاص دهد که در حال پیگیری هستیم.

ترکی پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان بهرامی گفت: برنامه های توسعه ای و چشم انداز بیمارستان را طی چند سال آینده اولویت بندی کنید. برای مثال تعمیر و تجهیزات در اولویت است یا بخش های تخصصی؟ استاندارد سازی بخش ها مهم تر است یا خرید تجهیزات؟ برنامه ها را با اولویت هایشان تقسیم بندی کرده و نسخه ای از آن را در اختیار ما بگذارید.

وی افزود: اعتبار مالی بازسازی بخش های مختلف بیمارستان را برآورد کنید و به سرعت جلسه ای با حضور سازمان مدیریت استان و سازمان اوقاف برای پیگیری مشکلات بیمارستان برگزار کنید.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2875

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2875/بازدید-ترکی-بیمارستان-فوق-تخصصی-بهرامی-جلسه-ویژه-اوقاف

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir