کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمام دستگاه ها میزان اشتغالزایی در سال را گزارش دهند

18 تير 1395 ساعت 20:47


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ نهمین جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار تهران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در طبقه 16 ساختمان استانداری تهران برگزار شد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در این جلسه گفت: چرا در شروع و پایان فیلم ها در سینما کار تبلیغی خوب در موضوع اقتصاد مقاومتی نمایش داده نمی شود؟ آیا نمی شود در فضای مجازی فرهنگ سازی کرد؟ قطعا ارشاد تهران می تواند با هنرخود اقدامات خوبی انجام دهد.

ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران از طراحی نشان اقتصاد مقاومتی خبرداد و گفت: با این نشان انگیزه خوبی میان دستگاه ها و بخش خصوصی ایجاد می شود.

در این جلسه نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام شد: کنارگذرجنوب تهران (چرم شهر)؛ جاده فیروز کوه قائمشهر؛ بهسازی محور هراز و راه آهن تهران- ساوه- سنندج مهمترین طرح های ملی در استان تهران است.

احداث و ارتقای بزرگراه ها، راه های روستاها 80 کیلومتر، راه های شهری 100 کیلومتر، بهسازی آسفالت های جاده های شریانی مهمترین برنامه های این اداره کل است. تمام پروژه ها 140 میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی در سطح ملی است که باید تامین شود.

استاندار تهران ایجاد قطار شهر پردیس را ضرورت دانست و اعلام کرد: حتما باید بخش خصوصی در این خصوص وارد شود. اما نکته ای که روی آن حرف دارم روکش آسفالت است که هزینه گزافی است در حالی که در دنیا آسفالت بازیافت می شود و ما فقط داریم روکش می زنیم. این طرح برای پیمانکارها درآمد طلایی است که باید در تهران حل شود.

هاشمی از دستگاه ها خواست کارهای ویژه هر دستگاه آماده و گزارش دهند. همچنین میزان اشتغال در سال 95 را به شورا ارائه دهند.


کد مطلب: 278

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/278/تمام-دستگاه-میزان-اشتغالزایی-سال-گزارش-دهند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir