کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد توسعه ای استان| اعتبار آبرسانی به ۵ روستای دماوند تامین شد

26 مهر 1398 ساعت 11:37


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس اجرای اسناد  توسعه ای استان بخشدار مرکزی شهرستان دماوند اعلام کرد پنج میلیارد تومان اعتبار مربوط به آبرسانی به پنج روستای این بخش تامین شده و اقدامات نهایی پروژه تا پایان سال انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش ۷۰ درصد مصوبات سفر وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری به این شهرستان در سطح روستاها محقق شده و گازرسانی به تمام نقاط فاقد گاز، ایجاد مجتمع آبرسانی برای چندین روستا، ساماندهی و لایروبی سدهای قدیمی، توسعه سرزمینی برخی روستاهای بخش مرکزی که سبب مهاجرت معکوس و ماندن افراد بومی در منطقه شده به عنوان بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

همچنین فراهم شدن مقدمات پروژه مهم فاضلاب شهری، انجام پروژه های مهم در حوزه راهداری، قرار گرفتن شهر دماوند به عنوان یکی از ۱۴ شهر هدف گردشگری کشور، پرداخت خسارت کشاورزان و افزایش بودجه ارزش افزوده به صورت ویژه در روستاهای بخش مرکزی از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت تهران اجرای طرح تبدیل کابل های سیمی به خودنگهدار، ارتقای اینترنت نسل جدید در روستاهای دورافتاده همچون روستای تنگه و بسیاری از پروژه های خرد و کلان دیگر در منطقه در دست اجرا قرار دارد یا اجرا شده است.


کد مطلب: 2683

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2683/اسناد-توسعه-استان-اعتبار-آبرسانی-۵-روستای-دماوند-تامین

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir