کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واحدهای صنعتی تهران به شهرک های جدید صنعتی منتقل می شوند

5 تير 1395 ساعت 10:42


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،  سید حسین هاشمی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در استان تهران، به سبب محدودیت 120 کیلومتری، اجازه فعالیت واحدهای صنعتی جدید داده نمی شود که این موضوع استان تهران را متفاوت کرده است.

سید حسین هاشمی افزود: باید اولویت واحدهای صنعتی براساس شاخص های اقتصاد مقاومتی به منظور ارائه تسهیلات تعیین شود تا واحدها پویا شوند،اشتغال افزایش یابد و محصولات نیز بازار فروش داشته باشند.

استاندار تهران در ادامه در خصوص جلسه امروز گفت: دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصویر وضعیت کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی را به منظور آشنایی دستگاه های اجرایی استان ارائه کرد و سوالات در این زمینه بیان شد. دستگاه های باید موانع اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را پیش از اجرا طرح کنند تا در زمان اجرا مشکلات وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در جلسات بعدی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طرح های خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه می کنند، اضافه کرد: گزارش تمام دستگاه های اجرایی در هفت جلسه گذشته اقتصاد مقاومتی در کمیته پنج نفره نظارت و ارزیایی بررسی شده و پس از تایید این کمیته اجرا می شود.

هاشمی گفت: 116 طرح در استان تهران برای واگذاری به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است که دستگاه ها پس از ابلاغ سیاست های کلان در هفته آینده اولویت های واگذاری آن ها را اعلام خواهند کرد.

وی افزود: 981 واحد صنعتی در استان تهران داریم که 808 واحد برای دریافت تسهیلات به منظور ارتقای کمی و کیفی واحد صنعتی نام نویسی کرده اند و 102 طرح نیز به صورت قطعی تایید شده اند.

هاشمی گفت: ارزیابی از عملکرد این واحدها هر ماه بوده و گزارش طرح ها هر سه ماه یکبار ارائه خواهد شد.
 


کد مطلب: 267

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/267/واحدهای-صنعتی-تهران-شهرک-های-جدید-منتقل-می-شوند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir