کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد توسعه ای تهران|واگذاری ۱۰۰ درصد واحدهای مسکن مهر تهران

10 مهر 1398 ساعت 12:26


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس اجرای اسناد توسعه ای انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: به طور میانگین تاکنون 76 درصد واحدهای مسکن مهر استان تهران تحویل داده شده و اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تعهدات خود را به درستی انجام دهند تا پایان سال 98 به طور متوسط 90 درصد و در نیمه سال 99، 100 درصد واحدهای مسکن مهر استان تهران تحویل داده می‌شود.

وی  با اشاره به پیشرفت کار پروژه مسکن مهر پرند افزود: در جلسه قبلی شورای مسکن مقرر شده بود تهاتر با دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته و امکانات به شرکت عمران پرند واگذار شود.

محسنی بندپی عنوان کرد: برای رسیدگی به مشکلات مسکن مهر شهرهای زیر 20 هزار نفر همچون صفادشت نیز باید با تشکیل جلسه‌ به صورت ضرب‌الاجلی تصمیم‌گیری ‌شود.

استاندار تهران گفت: خوشبختانه در مورد مسکن مهر پردیس مشکلات زیرساختی وجود ندارد و شرکت‌های خدمات‌رسان اقدامات خود را به درستی انجام دادند و در شهر اندیشه هم مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: در مورد واحدهای مسکونی شرکت‌های تعاونی معلولان پیشوا 752 نفر قرارداد سه‌جانبه با راه و شهرسازی و پیمانکار دارند منتها پیمانکار حاضر به تحویل واحدها نیست و راه و شهرسازی مکلف شد نسبت به انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید اقدام کند.


کد مطلب: 2658

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2658/اسناد-توسعه-تهران-واگذاری-۱۰۰-درصد-واحدهای-مسکن-مهر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir