کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد توسعه ای تهران| ۳۶۰۰ فرصت شغلی جدید در رباط کریم ثبت شد

8 مهر 1398 ساعت 21:37


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس اجرای اسناد توسعه ای استان توسعه اشتغال زنان سرپرست خانواده، ایجاد اشتغال زودبازده و خانگی با توجه ویژه به گروه‌های کم‌برخوردار و ایجاد سازوکارهای لازم و سوق دادن مهارت‌های فنی و صنایع دستی به سمت بهبود کار و رونق تولید از مهمترین راهبرهای اجرایی این اسناد هستند.

بر اساس این گزارش پرداخت 16 میلیارد و 420 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان پاکدشتی انجام شده و از سال 96 تاکنون برای 280 نفر در قالب مشاغل روستایی، عشایری و مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده که در 6 ماه سال جاری به 230 نفر با مجموع 2 میلیارد و 191 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

همچنین 3 هزار و 670 فرصت شغلی در 6 ماه نخست سال جاری در رباط‌کریم به ثبت رسیده که بیش از 900 نفر در واحدهای صنعتی مشغول به کار شده‌اند.

آمارها نشان می دهد 1000 نفر جویای کار در نیمه نخست سال 98 در کاریابی‌های پاکدشت کاریابی شده و بیش از 50 طرح توسعه واحدهای صنعتی و صنفی فعال در شهرستان رباط‌کریم به ثبت رسیده است که یک مورد از این آمار موفق به دریافت 3 میلیارد تومان تسهیلات از بانک‌های عامل شده است.


کد مطلب: 2648

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2648/اسناد-توسعه-تهران-۳۶۰۰-فرصت-شغلی-جدید-رباط-کریم-ثبت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir