کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران موفق تهران در اقتصاد مقاومتی تشویق می شوند

5 تير 1395 ساعت 10:46


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سيدحسين هاشمي در نشست شوراي اداري استان در جمع مديران و فرمانداران گفت:‌ از عملكرد برخي از دستگاه هاي اجرايي در تحقق اقتصاد مقاومتي گلايه دارم درحاليكه اين موضوع خواست مقام معظم رهبري است و در همه سخنانشان به آن تاكيد دارند.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت:‌ مسئولان استان تهران روز تعطيل ندارند و در صورت لزوم بايد در جلسات روزهاي تعطيل حضور يابند.

هاشمي با بيان اينكه استان تهران در سال 95 بايد نمونه باشد تصريح كرد: امكانات استان تهران در ساير استان ها وجود ندارد و مديران تهران از توانمندي هاي زيادي برخوردارند.

وي  با بيان اينكه هر فرمانداري با كمك دستگاه هاي اجرايي بايد دقيق ترين و به روز ترين اطلاعات واحدهاي توليدي، كشاورزي، صنعتي و معدني را داشته باشد گفت: تصميم گيري ها بايد بر مبناي واقعيت ها اتخاذ شوند.

هاشمي هنر مديريت را به كار بردن خلاقيت در زمان كاستي ها دانست و عنوان كرد:‌ ارزيابي مديران دستگاه هاي اجرايي استان هر هفته براساس واقعيت ها انجام مي شود .

استاندار تهران تاكيد كرد: هيچ بهانه اي را در انجام برنامه هاي اقتصاد مقاومتي نمي پذيرم، همانطور كه در دولت هيچ بهانه اي از سوي من قابل قبول نيست.

وي با اشاره به اينكه براي اقتصاد مقاومتي نيازمند خواست دروني و اراده ويژه هستيم افزود:‌ در شرايط حساس منطقه عزت كشور در گرو موفقيت و تحقق اقتصاد مقاومتي است.

هاشمي موفقيت در مذاكرات1+5  و انتخابات هفتم اسفندماه را دو كار بزرگ در سال 94 برشمرد و  گفت: تاريخ نتيجه موفقيت در برجام را نشان خواهد داد و از همه كساني كه در انتخابات اسفندماه سال گذشته كارنامه درخشاني براي استان تهران رقم زدند تشكر مي كنيم.

وي در ادامه سخنانش به برخي تغييرات انجام شده در مديريت دستگاه ها اشاره كرد و افزود:‌از مديراني هستم كه با تغييرات مخالفم  و مطمئنا تغييرات انجام شده با دلايل محكم همراه است.

هاشمي ادامه داد: تغييرات به معني نفي كار مديران قبلي نيست و اما برخي اقدامات در توان عده اي از مديران ديده نمي شود و يا به مصلحت است تا مديري كنار برود.

استاندار تهران خطاي مديران در موضوعات اخلاقي و مالي را غيرقابل قبول دانست و افزود: اگر ثابت شود مديري در اين دو بخش گرفتاري ايجاد كرده بلافاصله با تغيير موافقت مي كنم.

وي گفت: اگر تا پايان سال پنج مدير استان در تحقق اقتصاد مقاومتي ممتاز عمل كنند در انتهاي سال تشويق ويژه مي شوند.

هاشمي هماهنگي دستگاه هاي اجرايي با فرمانداري ها براي ايجاد تغييرات اداري را لازم دانست و عنوان كرد:  اين موضوع مصوبه شورايعالي اداري است و هماهنگي فرمانداران با دستگاه ها به پيشبرد امور كمك مي كند.

استاندار تهران در بخش ديگري از سخنانش با تشكر از رييس قوه قضاييه براي سفر به استان تهران گفت:‌ رييس قوه قضاييه رقم خوبي را براي جبران كمبودهاي استان تهران در اين بخش تخصيص داده اند.

وي در پايان گفت: رييس جمهور نيز با سفر به غرب و جنوب غرب استان تهران از نزديك در جريان كمبودهاي استان قرار گرفتند  و اميدوارم در سفر آينده رييس جمهور به شرق استان كمبودها و مشكلات شناسايي و رفع شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 254

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/254/مدیران-موفق-تهران-اقتصاد-مقاومتی-تشویق-می-شوند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir