کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور تشکیل کارگروه نظارت بر تولید و اقتصاد تهران صادر شد

30 خرداد 1395 ساعت 21:15


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران mbot.ir؛ سيدحسين هاشمي در نشست ستاد هماهنگي اقتصاد مقاومتي که با حضور فرمانداران استان برگزار شد، با بيان اينكه ۹۸۱ واحد صنعتي با توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي تا پايان سال براي ساماندهي در نظر گرفته شده، گفت:‌ لازم است سند آمايش اقتصادي و صنعتي استان تهران با توجه به شرايط استان در بخش توليد و صنعت تهيه شود تا براساس آن بتوان گزارش هايي به قرارگاه اقتصاد مقاومتي ارايه و براي افزايش اشتغال و ظرفيت توليد استان برنامه ريزي كرد.

استاندار تهران تاكيد كرد: فرمانداران موظفند جلساتي متناسب با قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان در شهرستان ها برگزار و ضمن كمك به تهيه سند آمايش اقتصادي و صنعتي، مشكلات شهرستان را به ستاد استاني گزارش كنند.

استاندار تهران گفت:‌ لازم است كارگروه اقتصاد مقاومتي استان بررسي كند كه برنامه ريزي ها براساس سياست هاي اقتصاد مقاومتي چه تاثيري بر ظرفيت اشتغال و توليد در استان تهران داشته است. 

وي با اشاره به اينكه براي به سرانجام رسيدن اقتصاد مقاومتي بايد بروكراسي هاي بي نياز اداري و جلسات فاقد نتيجه را كنار گذاشت تصريح كرد:‌ بايد عملياتي وارد عرصه شد و براي دستيابي به نتيجه برنامه ريز كرد.

هاشمي تاكيد كرد:‌ سند آمايش بايد هم در شهرك هاي صنعتي دولتي و خصوصي و هم شهرك هاي صنفي مورد توجه قرار گيرد.

براساس دستور استاندار در اين نشست مقرر شد؛ كارگروهي متشكل از نمايندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان مديريت وبرنامه ريزي و استانداري تهران تشكيل شود تا به شكل دوره اي در شهرستان ها براي نظارت بر وضعيت توليد و اقتصاد استان و تطبيق گزارش هاي موجود با ارزيابي ميداني اقدام كنند.

انتها پیام/


کد مطلب: 250

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/250/دستور-تشکیل-کارگروه-نظارت-تولید-اقتصاد-تهران-صادر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir