کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدیه دولت به مردم بهارستان آماده بهره برداری شد

8 خرداد 1395 ساعت 7:44


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران mbot.ir؛ بیژن سلیمان پور گفت: در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان تهران که به ریاست استاندار تهران برگزار شد، پیگیری آخرین وضعیت و میزان تحقق مصوبات سال گذشته سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به شهرستان های جنوب غرب تهران از جمله شهرستان بهارستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از پروژه هایی که در سفر ریاست جمهوری مصوب شد، تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بهارستان بود که به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان مطرح است.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه کار احداث بیمارستان از سال ۸۸ آغاز شده اما نیمه کاره رها شده بود، تصریح کرد: در یک سال گذشته و با توجه ویژه دولت تدبیر و امید کار احداث بیمارستان مجددا آغاز و هم اکنون با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

سلیمان پور با قدردانی از حسن توجه استاندار تهران به این موضوع اظهار داشت: با دستور اکید استاندار تهران برای تامین اعتبار و تجهیز هرچه سریعتر بیمارستان، امیدواریم این بیمارستان به عنوان هدیه دولت یازدهم به مردم شریف شهرستان بهارستان در اسرع وقت به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 249

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/249/هدیه-دولت-مردم-بهارستان-آماده-بهره-برداری

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir