کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونق گردشگری در استان تهران|احداث دهکده سلامت در شمال شرق پایتخت

6 شهريور 1398 ساعت 6:50


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،از میان 26 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی استان تهران که قرار است تا پایان سال 98 به پایان برسد، 7 پروژه از جمله احداث بازارچه صنایع دستی و اقامتگاه بوم گردی در دهکده سلامت در شهرستان فیروزکوه (بلندلوی هرانده و روستای جلیزجند) متعلق به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران است.

براساس این گزارش،فاز یک دهکده سلامت در روستای هرانده و جلیزجند شهرستان فیروزکوه دارای سرمایه گذار خصوصی جهت ایجاد بازارچه صنایع دستی و اقامتگاه بوم گردی است.

این دهکده سلامت دارای بخش های اقامتی، پذیرایی، سلامت، سوغات و صنایع دستی و بوم گردی به مساحت زمین 4/6 هکتار و زیربنای 25000 متر مربع است.

ایجاد دهکده سلامت با هدف اشتغال پایدار، رونق اقتصادی،گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی، ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی اقلام گروه های خاص صنایع دستی و حمایت از فعالان این عرصه و اشتغال‌زایی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، این پروژه منطبق با بند 3 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بوده و باعث ایجاد اشتغال مستقیم 247 نفر و اشتغال غیر مستقیم 500 نفر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعتبار مورد نیاز و حجم سرمایه گذاری کل پروژه  1/270/000 میلیون ریال و تسهیلات مورد نیاز طبق درخواست 100/000 میلیون ریال است.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2486

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2486/رونق-گردشگری-استان-تهران-احداث-دهکده-سلامت-شمال-شرق-پایتخت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir