کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبه اقتصاد مقاومتی؛ تولید 100 هزار تُن پلی اتیلن در استان تهران

4 شهريور 1398 ساعت 21:13


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،از میان 26 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی استان تهران که قرار است تا پایان سال 98 به پایان برسد، 8 پروژه از جمله تولید پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری در شهرستان ورامین متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان تهران است.

براساس این گزارش، تولید پلی اتيلن ترفتالات گريد بطری دارای کاربرد در ساخت مواد پلاستيكی به شكل اوليه و ساخت لاستيك مصنوعی با ظرفیت 100000 تن است.

لازم به ذکر است، این پروژه با پیشرفت فیزیکی 93 درصدی منطبق با بند 3 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بوده و  بلافاصله بعد از تأمین مواد اولیه تولید آزمایشی و سپس تولید نهایی محصول آغاز می شود.

تامین نیازهای داخلی کشور به ماده اولیه پلی اتیلن ترفتالات از جمله مهمترین مورد اثربخش این پروژه است که ناگفته نماند  دریافت تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل مجموعه و بهره برداری کامل از جمله مشکلاتی است که مدیران این مجموعه با آن درگیر هستند.

براساس این گزارش، این پروژه باعث ایجاد اشتغال مستقیم 250 نفر خواهد شد و برای تکمیل و بهره برداری به 600000 میلیون ریال سرمایه ثابت و  1500000 میلیون ریال سرمایه در گردش نیاز دارد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2469

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2469/مصوبه-اقتصاد-مقاومتی-تولید-100-هزار-ت-ن-پلی-اتیلن-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir