کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در ساخت بیمارستان قرچک

8 خرداد 1395 ساعت 5:00


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان ۹۴ تختوابی شهرستان قرچک گفت: مراحل ساخت تنها بیمارستان شهرستان  ۳۰۰ هزار نفری قرچک از برنامه زمان بندی جلو تر است و با تخصیص به موقع اعتبارات، پیش بینی می شود تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

علیزاده پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت این بیمارستان در مدت هشت ماه را یک رکورد در طرح های بیمارستان سازی توصیف کرد و افزود: عامل اینگونه پیشرفت، حمایت و کمک ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) است .

وی با بیان اینکه تاکنون "بنیاد برکت" به عنوان متولی طرح و زیر مجموعه ستاد اجرای فرمان امام بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک کرده است گفت: قرار است این بنیاد به زودی ۸۰ میلیارد ریال دیگر را به این امر اختصاص دهد .

معاون وزیر راه وشهرسازی سهم پرداختی دولت در ساخت این بیمارستان را صفردرصد اعلام کرد و افزود: به علت مشکلات مالی تاکنون دولت سهم خود را پرداخت نکرده اما امروز با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه سهم دولت تعیین و منابع آن مشخص شد.

علیزاده گفت: طبق قرارداد، برای ساخت بیمارستان قرچک بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه می شود که ، ۱۵۰ میلیارد ریال سهم بنیاد برکت و ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر سهم دولت است .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: محل تامین اعتبار مالی سهم دولت امسال از منابعی در نظر گرفته شده است که ۱۰۰ درصد تحقق می یابد .

مساحت بیمارستان ۹۴ تختوابی قرچک ۸۳۰۰ متر مربع است که در چهار طبقه در دست ساخت  است. این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان وزایمان و کودکان ونوزادان است .

این بیمارستان، عمومی و  دارای ۱۱ تخت اورژانس، ۱۲ تخت مراقبت های ویژه، پنج تخت دیالیز و چندین تخت بستری در بخشهای داخلی، کودکان، زنان و زایمان و جراحی است


انتهای پیام/


کد مطلب: 244

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/244/کمک-۱۵-میلیارد-تومانی-بخش-خصوصی-ساخت-بیمارستان-قرچک

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir