کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت استان تهران به مناسبت عید قربان

21 مرداد 1398 ساعت 5:24


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی فرا رسیدن ۱۰ ذی‌الحجه عید سعید قربان را به همه مسلمانان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی
عید قربان زیباترین لحظه در عالم هستی است که خلیل‌الله این پیامبر صالح، اوج عبودیت را معنا کرد و بدون توجه به هوای نفس، عاشقانه گام در صراط مستقیم گذاشت و از آن آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد و فدیناه بذبح عظیم.
این عید خجسته در حالی فرا می‌رسد که عالی‌ترین صحنه خلقت بشریت در صحرای عرفات به وقوع پیوست و اباعبدالله حسین(ع) قرب الی‌الله را به منصه ظهور رساند، چه نیکوست که باری تعالی فرصت عاشقی را به بندگانش نشان می‌دهد. امید دارم در این روز بافضیلت دل‌هایمان را از آلودگی‌ها و لغزش‌های نفسانی بزداییم و بتوانیم خود را به خصایص نیک انسانی آراسته کنیم.
امیدوارم به یمن این عید فرخنده و با الهام گرفتن از آموزه های بلندمرتبه آن، تمامی مسلمانان جهان بتوانند مسیر تقرب و به اوج رسیدن در پیشگاه ملکوت را با سربلندی طی نموده و با تمسک به صفات والای پیامبران که همواره راهگشای خلق بوده اند و با رهایی از خویشتن خویش و با تسلیم در برابر معبود، بر خشونت، افراطی گری و زورمداری که گریبان گیر بشر امروز شده است، فائق آیند و شاهد گسترش صلح، آرامش، عدالت و دوستی در میان ملل اسلامی باشیم.

اینجانب این عید خجسته را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه هم استانی های شهید پرور استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد یکتا توفیق پیروی از اولیاء و صالحانش را برای همکاران آرزومندم.

                                                                                                                     نعمت الله ترکی
                                                                                                          رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران


کد مطلب: 2435

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2435/پیام-تبریک-رئیس-سازمان-مدیریت-استان-تهران-مناسبت-عید-قربان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir