کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد توسعه تهران|استقرار میزخدمت در اداره کل کار و تعاون استان تهران

13 مرداد 1398 ساعت 11:11


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس اجرای اسناد توسعه ای استان تهران میز خدمت مجهز در ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تهران(مرکزی) واقع در خیابان سپهبد قرنی مستقر شد.

مهمترین هدف از راه اندازی میز خدمت، تحقق اهداف دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن فرایند خدمت رسانی به شهروندان است. پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران می گوید: توسعه خدمات الکترونیکی در میز خدمت از اهداف بلند مدت این اداره کل می باشد و بر این اساس فرایندهای الکترونیکی در معاونت های مختلف در حال انجام است. با هماهنگی ها و پیگیریهای به عمل آمده امیدوارم بزودی شاهد بکارگیری سامانه های جامع بیشتری در تمامی حوزه ای این اداره کل جهت سهولت در خدمات رسانی باشیم.

وی با اشاره بر اینکه فلسفه وجود هر سازمانی خدمت به مردم است، گفت:  سالهاست که میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی این اداره کل راه اندازی شده است. کار کارشناسایی و بررسی فرایندها در تمام زمینه ها برای ارائه خدمات در میز خدمت الکترونیکی به مردم صورت گرفته است. علاوه بر این بیش از یکسال است که ما مرکز مشاوره الکترونیکی را هم در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به نشانی www.tehran.mcls.gov.ir  برای رضایت بیشتر مخاطبین خود مورد بهره برداری قرار داده ایم.


کد مطلب: 2416

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2416/اسناد-توسعه-تهران-استقرار-میزخدمت-اداره-کل-کار-تعاون-استان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir