کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انقلاب «بتن» در تهران| بدون گواهینامه آموزش «بتن» تردد ممنوع!

6 مرداد 1398 ساعت 20:24


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در جلسه کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان شورای فنی استان تهران موضوع بتن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه عنوان شد که متاسفانه برخی از رانندگان تراک میکسر حمل بتن در استان تهران هیچ آشنایی با تولید بتن ندارند و تصور می کنند وقتی آب بیشتری به بتن اضافه کنند ماندگاری بهتری دارد در حالی که میزان آب برای بتن استاندارد و تعریف شده است. وقتی این اقدامات غیراصولی انجام شود سازه های مسکونی و تجاری و حتی اداری و صنعتی دچار چالش بحران سازه شده و در پایتخت زلزله خیز ایران اتفاق خوبی نخواهد بود.

به همین دلیل از سال 1396 این بحث در دستور کار استان تهران قرارگرفت و تفاهم نامه ای میان سازمان مدیریت، استاندارد، فنی حرفه ای، پلیس راهور و انجمن بتن منعقد شد که برای نخستین بار در ایران تهران آموزش های ویژه را برگزار می کند. این آموزش ها برای 1000 نفر از کارکنان شاغل در واحدهای تولیدی بتن در استان تهران خواهد بود و همچنین رانندگان تراک میکسر حمل بتن هم دوره می بینند و گواهینامه در یافت می کنند و اگر گواهینامه نداشته باشند پلیس راهور می تواند آنها را متوقف کند.


کد مطلب: 2381

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2381/انقلاب-بتن-تهران-بدون-گواهینامه-آموزش-تردد-ممنوع

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir