کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکی خبرداد

سند ملی راهبرد انرژی و طرح توسعه کسب و کار تهران نهایی شد

4 خرداد 1395 ساعت 10:50


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ نعمت الله ترکی با اشاره به موضوعات و مصوبات مطرح شده در دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: سند کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیردار از جمله موضوعات مطرح شده در نشست بود و این سند در حال حاضر برای اجرا ابلاغ شده است و از سوی استاندار تهران مورد تاکید است.

وی افزود:در این نشست نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی برای ارایه ابعاد مختلف طرح کنترل بیماری های غیرواگیردار حضور داشتند. طرح کنترل و پیشگیری از بیماری های غیر واگیردار هم پس از ارایه نظرات دستگاه های مختلف تا تیرماه نهایی خواهد شد.

به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،بررسی سند ملی راهبرد انرژی از دیگر موضوعات مطرح در نشست بود. این سند در شورای عالی انرژی مصوب شده که براساس آن راهبردها و اهداف کلان و استانی انرژی مشخص شده است تا دستگاه ها اعلام همکاری کنند و با توجه به تاکید استاندار بر توجه به موضوع انرژی در استان،رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است.

وی طرح تکاپو و توسعه کسب و کار و اشتغال را از دیگر طرح های مورد اشاره در نشست برشمرد و گفت: مقرر شد با توجه به ظرفیت بالای استان تهران، پروپوزال طرح تا دوماه آینده نهایی شود.

گفتنی است،دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 95 به ریاست سیدشهاب الدین چاوشی،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و با حضور همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری،کریمی معاون امور عمرانی،ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای شورا برگزار شد.
 

انتهای پیام/


کد مطلب: 238

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/238/سند-ملی-راهبرد-انرژی-طرح-توسعه-کسب-کار-تهران-نهایی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir