کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان تهران نیازمند توجه بیشتر و ویژه تر است

30 تير 1398 ساعت 8:44


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «قاسم رمضانپور نرگسی» در پنجمین جلسه شورای معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، با اشاره به سهم ناچیز استان تهران از برگشت پذیری درآمد، اظهار کرد: نمی شود که همه 40 هزار درآمد وصولی را به استان داد اما تهران پایتخت است و 15 هزار شرکت در این استان وجود دارد، طبیعی است که نیازمند توجه بیشتر و ویژه تر است. اگر در این حوزه اجحافی شده باید اعمال حق شود.

وی افزود: شرایط حساسی در کشور وجود دارد. در طول تاریخ سابقه نداشته که کشور ما چنین مورد تحریم های ظالمانه قرار بگیرد. سازمان برنامه برای مدیریت این شرایط، سناریویی را مورد مطالعه قرار داد و روز گذشته هم بخشنامه آن به دستگاه ها ابلاغ شد.

رمضانپور نرگسی گفت: دولت در این شرایط و با توجه به افزایش حقوق و مزایا، هم باید حقوق 2.5 میلیون کارمند خود و هم حقوق 2.5 میلیون بازنشسته را از میزان 160 هزار میلیارد تومان تامین کند. اگر افزایش حقوق را هم در نظر بگیریم، 32 هزار میلیارد به 160 هزار میلیارد تومان افزوده خواهد شد. لذا استان ها باید در این شرایط هزینه های خود را به درستی مدیریت کنند.

معاونت امور مجلس و توسعه منطقه‌ای اظهار کرد: باید از ظرفیت های علمی و فنی استان تهران در استان های دیگر استفاده شود. 

 

وی با تقدیر از زحمات رئیس سازمان مدیریت استان تهران، اظهار کرد: ایام تعطیلات عید که سیل، بسیاری از هموطنان ما را دچار مشکل کرد ما در سازمان برنامه بودیم و آقای ترکی پا به پای امور استان ها همراه بودند و برای پیشبرد اهداف استان ها و تامین اعتبار لازم ما را همراهی کردند. من به شدت تحت تاثیر حمیت ایشان قرار گرفتم و معرفت بنده نسبت به ایشان بیشتر شد. ما بدون اینکه به ایشان از قبل بگوییم، حاضر بودند من وظیفه خود می دانم از ایشان تقدیر کنم.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2345

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2345/استان-تهران-نیازمند-توجه-بیشتر-ویژه-تر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir