کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر مدیرعامل راه آهن کشور به بهارستان و رباط کریم

30 تير 1398 ساعت 7:16


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران صبح روز یکشنبه به درخواست نعمت لله ترکی رئیس سازمان مدیریت تهران و دعوت رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جلسه ای با حضور فرمانداران شهرستان های رباط کریم و بهارستان و شهردار اسلامشهر و شرکت عمران پرند با هدف رفع مشکلات و توسعه خطوط ریلی در شهرستان های استان تشکیل شد.

در ادامه جلسه سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: آقای ترکی از چهره های نخبه و ارزشمند و دلسوز و متخصص هستند و علت تشکیل این جلسه عزم سازمان مدیریت برای اجرای اسناد توسعه استان است. توافقات قبلی همچنان پابرجاست و قطعا با سرعت و صحت ادامه خواهد داشت و عملیاتی کار می کنیم.

ما در کشور یک شرکت راه آهن و یک مدیرعامل و یک هیات مدیره برای آن داریم و باید تمام توانمان را صرف کار کنیم و اختلاف میان دستگاه ها برای اجرای امورات انرژی را می گیرد. در جلسات دوست دارم آنقدر انرژی و هم افزایی باشد که موج ثبت آن به سایر دستگاه های همسایه هم برسد. من افتخار می کنم که مطالبه مردم رباط کریم و بهارستان و اسلامشهر ریل باس و مترو شده و این شاخص توسعه یافتگی است. راه آهن یک سرمایه ملی است و همه باید از آن بهره ببرند.

وی افزود: ناگفته نماند که 40 سال تحت تحریم هستیم اما هر تحریم ما را بیشتر قوی تر کرده است. برای این مهم ایجاد شرکت قطار حومه ای را در دستور کار قرار دادیم و به زودی تشکیل می شود. اما برخی شهرستان ها با این توسعه سازگار نیستند. وقتی در پاریس 18 ایستگاه قطار داریم چرا باید مثلا یک شهردار بگوید ایجاد خطوط قطار موجب تقسیم این ور خط و آن خط می شود؟ وقتی عدالت اجتماعی باشد ارتباطی با خط قطار ندارد. 

من قول می دهم 2 هفته دیگر به شهرستان های بهارستان و رباط کریم سفر داشته و از نزدیک مسائل را بررسی کنیم. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهارات رسولی نشان می دهد که سازمان مدیریت عزم جدی در تحقق اسناد توسعه ای دارد و با همراهی و همدلی فرمانداران و مدیران این مهم به درستی و در مسیر محقق می شود.


کد مطلب: 2340

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2340/سفر-مدیرعامل-راه-آهن-کشور-بهارستان-رباط-کریم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir