کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از خودش آزمون گرفت!

23 تير 1398 ساعت 8:57


محمدرضا همایی مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد برگزاری آزمون ویژه کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در دستگاه های اجرایی کمیته آموزشی وجود دارد که می تواند برای نیازهای تخصصی پرسنل سازمان تصمیم گیری کند. در شورای معاونین سازمان به این نتیجه رسیدیم که همکاران کارشناس سازمان برای اینکه سند توسعه را انجام دهند لازم است مروری بر قوانین بودجه و برنامه ششم داشته باشند و این آزمون برگزار شد.

وی در پاسخ به اینکه چه منابعی برای برگزاری این آزمون استفاده شد گفت: سه قانون و یک برنامه در اختیار همکاران قرار دادیم که یک قانون برنامه و بودجه مصوب 1351 و دوم قانون برنامه ششم توسعه  اقتضصادی اجتماعی ایران و سوم هم قانون احکام دائمی برنامه بود.

همایی اظهار کرد: 90 سوال چهار گزینه ای از مجموعه سه قانون آزمون گرفته شد و معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان سوالات را طرح کرد و مرکز آموزش و واحد اموزشی اداره پشتیبانی و مالی هم برگزار کننده آزمون بودند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران روسای کارگروه ها و کارشناسان سازمان در این آزمون شرکت کردند که در مجموع 129 نفر بودند. نکته جالب اینکه حتی سربازان امریه و افراد قراردادی هم در آزمون شرکت داشتند.

همایی از بازخورد خوب این آزمون خبرداد و در پاسخ به اینکه آیا می شود در دستگاه های اجرایی استان هم به فراخور ماموریت ها و وظایفی که دارند چنین آزمون هایی برگزار کرد گفت: در شورای سرمایه انسانی استان و شورای برنامه ریزی باید مصوبه ای برای برگزاری این دوره ها در دستگاه های اجرایی بگیریم تا دستگاه ها را ملزم به این کار کنیم و کمک کنیم این ازمون ها را برگزار کنند چون کارشناسان ما باید قوانین برنامه توسعه و قانون برنامه و بودجه را بدانند.

وی از برگزاری آزمون دوم خبرداد و گفت: آزمون دوم (قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و قانون بودجه 98) برای دو معاونت برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است که به زودی برگزار می شود.

*عکس آزمون


کد مطلب: 2309

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2309/سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-خودش-آزمون-گرفت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir