کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر صنعت: انصافا عملکرد سازمان مدیریت تهران خوب بوده است

28 ارديبهشت 1398 ساعت 8:07


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجاهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران، پس از استماع درخواست مدیران و معرفی پروژه های خاص اقتصاد مقاومتی حوزه صنعت در استان تهران اظهار کرد: مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی باید به سرعت حل شود و هیچ زمانی را برای حل مشکلات نباید هدر داد.

وی با تاکید بر اینکه طرح های بالای 60 درصد باید و حتما در اولویت اجرا قرار بگیرند، افزود: در همه کشور باید نهضت جمعی برای تولید شکل بگیرد و استان تهران باید همتش را بیشتر کند. آنچه اهمیت دارد این است که صنعت پوشاک حتی می تواند در داخل تهران شکل بگیرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: من شخصا از واردات پوشاک و لوازم خانگی جلوگیری کردم و همه ادارات و دستگاه ها باید به صنعت پوشاک بها دهد و در اولویت بگذارد. این در حالی است که پاکدشت پتانسیل بسیار خوبی در اشتغال دارد و در صنعت، گل و گیاه را اولویت ویژه قرار دهید و از محل توسعه تجارت اگر تخصیصی صورت گرفت قطعا در این زمینه کمک خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: آقای ترکی اهل فن، فاضل و مدیر پیگیری است، در استان تهران 4 سال است با ایشان در ستاد اقتصاد مقاومتی رفت و آمد داریم و انصافا پیگیری و عملکرد شان خوب است، حتما خلاصه هر جلسه را داشته باشید و در جلسه بعد همان را ادامه دهید.

همچنین مشکلات زیرساختی تامین برق و آب شهرک های صنعتی در اولویت باشد و نیاز به برگزاری جلسه نیست تا زمان هست کار را پیگیری کنید. چنین جلساتی همانند اقتصاد مقاومتی که دور هم جمع میشویم و مشکلی را حل می کنیم خوب است و درخواست دارم که از انجمن ها و تشکل های صنفی و صنعتی از صنعتگران در این جلسه دعوت به عمل آورده و مسیر حل مشکلات را سرعت دهید.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2042

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2042/وزیر-صنعت-انصافا-عملکرد-سازمان-مدیریت-تهران-خوب-بوده

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir