کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز مطالعات شهرک ICT استان تهران از سوی کنرسیوم ایران، ترکیه، انگلیس

27 ارديبهشت 1398 ساعت 10:48


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «صابر پرنيان» در پنجاهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر صنعت اظهار کرد: در سطح شهرکهای صنعتی استان تهران به هزار و 701 مگاوات برق نیاز داریم که حدود 537 مگاوات آن تامین شده است و تامین 134 مگاوات ضروری است، در غیر این صورت با بحران تعطیلی واحدها مواجه میشویم.

وی افزود: حدود 400 میلیارد تومان با برآورد سال گذشته برای تامین برق شهرکهای صنعتی مستقر در استان تهران نیاز داریم.

مديرعامل شركت شهرک های صنعتی استان تهران در ادامه تامین آب شهرک های صنعتی را هم از دیگر نیازهای ضروری استان عنوان کرد و گفت: ما به هزار و 676 لیتر بر ثانیه آب در شهرک های صنعتی تهران نیازمندیم که تامین 300 لیتر بر ثانیه آن ضروری است.

پرنیان ایجاد «شهرک صنعتی پوشاک» را مهمترین پروژه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این شهرک تخصصی ترین شهرک صنعتی در حوزه پوشاک در خاوریانه است که ساخت آن از سال 95 آغاز شده و تاکنون 4 هزار میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته است. 

به گفته او این شهرک قطب پوشاک کشور خواهد شد و حداقل 10 هزار نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: : در سال ۱۳۹۷ حدود ۴۵ میلیارد تومان در حوزه زیرساختهای شهرکهای صنعتی هزینه کردیم که امسال این رقم باید 5 برابر افزایش یابد.

مديرعامل شركت شهرک های صنعتی استان تهران همچنین از آغاز مطالعات و اجرای شهرک صنعتی ICT توسط کنسرسیومی متشکل از ایران و انگلیس و ترکیه خبر داد.

پرنیان با اشاره به اینکه 47 بافت صنعتی فاقد مجوز در استان تهران وجود دارد، افزود: واحدهای مستقر در این بافت ها مشکلات بسیاری در زمینه پروانه،زیر ساخت و .. دارند که باید دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 2040

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2040/آغاز-مطالعات-شهرک-ict-استان-تهران-سوی-کنرسیوم-ایران-ترکیه-انگلیس

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir