کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست رفع چالش های صنعتی پاکدشت از زبان آقای فرماندار

27 ارديبهشت 1398 ساعت 10:32


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پنجاه و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با حضور رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  در محل فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

تمهيدي فرماندار شهرستان پاکدشت در ابتدای این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه اقتصادی در این شهرستان آن را دارای پتانسیل های عظیم اقتصادی و صنعتی دانسته و نیازمند اهتمام و توجه بیشتر قلمداد کرد.

وی افزود:یکی از مشکلات ما در شهرک‌های صنعتی سطح شهرستان پاکدشت مسئله تامین برق است. سال گذشته یک پست سیار انتقال برق با پیگیری استانداری تهران در منطقه شهرک صنعتی عباس آباد مستقر شده و عملیات برق رسانی به  ۳۰ کارخانه را محقق كرد. برای برطرف کردن کامل نیاز شهرک های صنعتی شهرستان پاکدشت به برق نیازمند پست انتقال ۴۰۰ کیلووات برق هستیم که متاسفانه این مسئله به دلیل کمبود اعتبارات همچنان معطل مانده است.

تمهیدی گفت: یکی دیگر از مسائل مبتلابه در شهرستان پاکدشت بحث انتقال آب از سد ماملو است که امیدواریم با توجه و نگاه ویژه مسئولان استانی و ملی به این مسئله، شاهد حل مشکل آب در سطح شهرستان پاکدشت باشیم.

مهمترین مشکل صاحبان صنایع در این شهرستان مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی است که باید مورد بازنگری و نیاز سنجی قرار بگیرد. همچنین توسعه واحدهای تولیدی در برخی از مناطق از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست با موانعی روبرو شده و این مسئله بحث اشتغال در سطح شهرستان را با چالش هایی مواجه کرده است البته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حل مسئله نیز باشید.

تمهيدي تصریح کرد: کمربندی شهرستان پاکدشت نیز یکی از مشکلات قابل توجه تردد در محور امام رضا علیه السلام و عبور و مرور از این شاهراه است که امیدواریم عملیات احداث آن در سال جاری با پیشرفت های قابل توجه تداوم بیابد.


کد مطلب: 2034

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/2034/درخواست-رفع-چالش-های-صنعتی-پاکدشت-زبان-آقای-فرماندار

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir