کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بودجه ریزی عملکردی و اجرای برنامه ششم مهمترین برنامه های معاونت بودجه

9 ارديبهشت 1398 ساعت 5:57


«نوربخش عسکری» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و اجرای سند برنامه ششم توسعه را از مهمترین برنامه های معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت عنوان و اظهار کرد: موافقت نامه های اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای و اعتبارات برنامه های ششم توسعه استان تهران مبادله خواهد شد، همچنین اعتبارات هزینه ای دستگاه های مشمول نظام بودجه استان با رویکرد بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، توزیع و هزینه می شود.

وی همچنین از ابلاغ رسمی سند آسیب های اجتماعی استان تهران تا اواسط اردیبهشت ماه به دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: نظارت اجرایی این سند با استانداری تهران و بودجه آن از منابع عمومی دولتی و غیردولتی بوده که بین دستگاه های متولی تقسیم کار در چهار حوزه توانمندی زنان سرپرست خانوار، طلاق، اعتیاد، کودکان کار و خیابان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سال جاری هم به قوت ادامه دارد، گفت: تاکنون قیمت تمام شده و خدمات دستگاه های اجرایی را احصا کرده ایم و تفاهم نامه عملکردی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

عسکری با اشاره به تشکیل کمیته راهبری استقرار نظام بودجه ریزی عملکردی، افزود: این کمیته مرکب از 13 نفر، وظیفه سیاست گزاری، نظارت و اجرای نظام بودجه ریزی را بر عهده دارند که پیش از این استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ادارات کل استانی را عملیاتی کردند.

وی افزود: نرخ خدمات دستگاه های اجرایی از طریق استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف شده به تعبیری دیگر، کمیت و کیفیت خدمات هر دستگاه و قیمت متناسب با آن مشخص شده  و این ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نظام پاسخگویی را آسان تر می کند.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1930

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1930/بودجه-ریزی-عملکردی-اجرای-برنامه-ششم-مهمترین-های-معاونت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir