کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاروان کمک های سازمان مدیریت تهران برای کمک به سیل زدگان اعزام می شود

23 فروردين 1398 ساعت 20:07


به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر نعمت الله ترکی در جمع معاونان و کارشناسان و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به حادثه سیلاب در برخی استان های کشور که موجب خسارات زیادی به خانواده ها و زمین های کشاورزی شد گفت: این رخداد اتفاق تلخی بود که با همت دولت و همراهی سپاه، ارتش و نیروهای جهادی و مردمی و کمک های خیرخواهانه هم وطنان کشورمان به امید خدا خسارت های مالی جبران خواهد شد اما در کنار این اتفاق تلخ شاهد نزول برکات الهی در ابتدای سال بودیم که باید خدا را شاکر باشیم.

وی افزود: در سال 96 و 97 اگر میزان بارندگی اینطور بسیار کم ادامه پیدا می کرد موجب بی آبی و کم آبی در بسیاری از استان های کشور می شد که به جرات باید گفت در برخی شهرها باید شاهد مهاجرت می بودیم. اما این بارندگی ها تنش آبی را برطرف کرد که به اعتقاد من به این موضوع کمتر پرداخته شد.

ترکی با بیان اینکه باید عموم مردم به دولت برای سازندگی در شهرهای سیل زده کمک کنند اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هم در توان خود با کمک تمامی کارکنان و ظرفیت هایی که دارد کمک ها را جمع کرده و طی کاروانی به منطقه مورد نیاز ارسال نموده و حتی در کمک به روستائیان و خسارت دیدگان حضورا کمک خواهیم کرد.


کد مطلب: 1878

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1878/کاروان-کمک-های-سازمان-مدیریت-تهران-سیل-زدگان-اعزام-می-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir