کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

2 فروردين 1398 ساعت 22:06


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «نعمت اله ترکی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت آغاز سال 1398 هجری شمسی در پیامی رونمایی از اسناد توسعه ای استان، اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، سامانه اطلاعات آماری و مکانی استان تهران را از برجسته ترین عملکردهای این سازمان در سال گذشته عنوان کرد.

متن تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به شرح ذیل است: 

آغاز سال 98 را به تمام مردم ایران، به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، شهروندان استان تهران و مدیران، کارشناسان و کارمندان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تبریک عرض می کنم. همانطور که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید شد امسال باید رونق تولید و اقتصاد همراه با حمایت از کالای ایرانی محور مدیران و سیاستگذاران کشور باشد. سازمان مدیریت تهران افتخار می کند که در این مهم قدم های خوبی در سال 97 برداشت که مهمترین آن ها رونمایی از "اسناد توسعه ای استان تهران " ،"سند کاهش آسیب های اجتماعی"، "سند آمایش سرزمینی"و سامانه های "اطلاعات آماری(ساوانا)"و "اطلاعات مکانی" استان تهران بود که توسط دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رسما رونمایی شد.

مهمترین برنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سال 1398 تحقق این برنامه ها در 16 شهرستان استان تهران است که در صورت تحقق صحیح آن شاهد رونق تولید و اقتصاد همراه با کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امید و نشاط و توسعه اشتغال در استان تهران خواهیم بود.

همانطور که دکتر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری در پیام نوروزی خود گفتند: سال جدید، سال تصمیم‌گیری‌های نو است، سال انسجام بیشتر و تلاش بیشتر است. کشاورزان عزیز ما که برای ما در سال گذشته افتخار آفریدند و در بسیاری از محصولات، ما را خودکفا کردند؛ کارگران صنعت نفت و پالایشگاه‌ها که ما را در انرژی خودکفا کردند؛ همه تلاشگران در آب و برق و کشاورزی، راه و راه‌آهن، صنعت و معدن و در سایر قسمت‌ها که همه توان خود را به‌کار گرفتند؛ ما در برابر آنها تواضع می‌کنیم. و خواهش و خواست ما در سال نو، تلاش مضاعف است، تردید نکنید با تلاش مضاعف، ما به پیروزی می‌رسیم و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

به امید تحقق برنامه ها و اسناد توسعه ای استان تهران در سال 1398 و دعای خیرمردم برای خدمتگذاران خود تا با استعانت از خداوند متعال در این راه موفق شویم.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1877

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1877/پیام-نوروزی-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir