کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران

21 اسفند 1397 ساعت 10:02


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سومین جلسه «شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران»، با حضور "محسنی بندپی" استاندار تهران، "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، "مرتضی رضایی" مدیرکل ارتباطات استان، "فرزانه دهنادی"مدیر کل اقتصاد و دارایی استان تهران، و جمعی دیگر از اعضای شورای راهبری در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه، موضوع طرح میز خدمت و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی ملی، استانی و شهرستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین ترکی در این جلسه، محورهای مهمی درباره فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 97  و طرح های میز خدمت، سنجش میزان رضایت ارباب رجوع، وضعیت حقوق شهروندی و طرح عفاف و حجاب در ادارات استان ارائه کرد.

مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه نظرات خود را بیان کردند و در پایان استاندار تهران با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات شورا، توصیه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و همه همکاران نسبت به انجام فرآیند ارزیابی طرح های میز خدمت و رضایت ارباب رجوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در این طرح رضایتمندی مردم از 48 دستگاه اجرایی ملی و استانی در تهران و شهرستان ها مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1872

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1872/جزئیات-سومین-جلسه-شورای-راهبری-توسعه-مدیریت-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir