کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تامین اعتبار ساخت بیمارستان در شهریار، ملارد و قدس تا پایان سال 97

3 اسفند 1397 ساعت 19:41


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در حاشیه بازدید از ساخت ۳ بیمارستان در شهر قدس، ملارد و شهریار که با حضور استاندار تهران همراه بود گفت: در سفر رئیس جمهوری به شهرستان های غرب این استان، در سه شهرستان 22 طرح با پیش بینی اعتبار 850 میلیارد تومان به تصوب رسید که تاکنون 75 درصد از این اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: احداث سه بیمارستان در شهرستان های ملارد، شهریار و قدس از جمله مصوبات این سفر بود که برای احداث آن 160 میلیارد تومان پیش بینی شده بود.
تاکنون برای این سه بیمارستان 30 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و 15 میلیارد تومان از محل شهرستان و یک بخش کمک استانی در مجموع 50 میلیارد تومان تامین شده است.

ترکی گفت: با توجه به اینکه در سال 98 و اوایل سال 99 باید این بیمارستان ها به بهره برداری برسند، بخشی از اعتبارات در اختیار نمایندگان به مبلغ 6 میلیارد تومان، اعتبار 15 میلیارد تومان از سرفصل بودجه ای مصوب سالانه امسال و سال آینده داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: برای رفع کسری بودجه سه بیمارستان 90 میلیارد تومان پیش بینی شده است که سعی می کنیم این مبلغ پیش از پایان سال همراه با ابلاغ و تخصیص تامین شود. در مورد طرح توسعه بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان شهریار مصوبه از محل اعتبار اجرای طرح تحول سلامت است که سهم استانی ندارد و باید پیگیری لازم برای جذب اعتبار ملی انجام شود.


کد مطلب: 1811

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1811/تامین-اعتبار-ساخت-بیمارستان-شهریار-ملارد-قدس-پایان-سال-97

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir