کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسات هم اندیشی فرماندار و مدیران قدس با رئیس سازمان مدیریت تهران

28 بهمن 1397 ساعت 6:36


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه هم اندیشی درباره برنامه های توسعه ای شهرستان قدس به ریاست «نعمت اله ترکی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و شهردار قدس در سازمان مدیریت تهران برگزار شد.

در این جلسه، سامانه اطلاعات مکانی از سوی کارشناس معاونت اطلاعات و آمار سازمان مدیریت تهران تشریح شد که در آن محدوده، حریم شهر قدس، شهرک صنعتی، میزان جمعیت فرسوده، تعداد بافت فرسوده و بسیاری از جزئیات شهر به وضوح قابل مشاهده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این دیدار اولویت های توسعه ای شهرستان قدس در سند برنامه ششم توسعه را تشریح کرد.

ترکی با بیان اینکه سیستم اطلاعات مکانی استان تهران در حال تکمیل است و سیمای شهر و استان را به خوبی نمایش می دهد، گفت: فرمانداران و مدیران کل باید در جهت تکمیل این سامانه و ارائه آمار دقیق از شهرستان های خود یاری رسانند.

وی افزود: از قابلیت های برجسته این سامانه، تفکیک بافت فرسوده و حاشیه نشین و تشخیص آسان آن از یکدیگر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره اولویت های توسعه ای شهرستان قدس افزود: توسعه حمل و نقل عمومی، جاده ای و ریلی، آبرسانی به شهر (آب شرب سالم) ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب، بهداشت و درمان، نوسازی مدارس و ایجاد مراکز آموزشی غیردولتی، بازآفرینی شهری و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین برنامه های استان و شهرستان های آن است که با توجه به قابلیت های هر شهرستان برنامه ریزی شده ، این برنامه ها در قالب سند توسعه، آمایش و سند کاهش آسیب های اجتماعی تقدیم همه فرمانداران می شود.

گفتنی است؛ جلسات هم اندیشی و بررسی نحوه اجرای برنامه های توسعه ای سند برنامه ششم و آمایش شهرستان های استان تهران به درخواست خود فرمانداران، هر هفته در دفتر ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار و راه حل های پیشنهادی و کاربردی ارئه می شود.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1728

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1728/جلسات-هم-اندیشی-فرماندار-مدیران-قدس-رئیس-سازمان-مدیریت-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir