کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید ترکی از بزرگترین مجموعه ورزشی چند منظوره در جنوب شرق پایتخت

3 بهمن 1397 ساعت 10:03


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت اله ترکی" در سفر یک روزه خود به شهرستان پیشوا به همراه فرماندار و شهردار پیشوا از روند احداث مجموعه ورزشی چند منظوره این شهرستان بازدید کرد.

این مجموعه با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی با سرمایه اولیه 1.5 میلیاردی کار خود را آغاز کرد و تاکنون ده میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

با احداث این مجموعه چند منظوره، ۱۲ هزار مترمربع به فضای ورزشی تفریحی پیشوا اضافه می شود.

این مجموعه ورزشی، دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین چمن، سالن اسکان، سالن پذیرایی، و ... برای شهروندان و محل مناسب اردوگاه ورزشی برای تیم های ورزشی است.

براساس این گزارش، تمام سطح سالن های استخر فلت بوده و در ساخت آن از پله استفاده نشده است.

جلوگیری از هدر رفت آب، عمر 100 ساله لوله های بکار رفته، ایجاد کانال تاسیساتی، هماهنگ با استانداردهای تربیت بدنی از ویژگی های این مجموعه ورزشی چند منظوره است.

به گفته کارفرمای این پروژه، با وجود پیشرفت فیزیکی 60 درصدی، ادامه ساخت و تامین تجهیزات نیازمند اعتبار است که از عهده  این کارفرما خارج است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پیشنهاد کرد برای تکمیل این مجموعه، پروژه یا به شهرداری واگذار شود و یا پیمانکار مربوطه، از محل تبصره 18 قانون بودجه و یا کمک های فنی و اعتباری برای ادامه ساخت بهره ببرد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1708

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1708/بازدید-ترکی-بزرگترین-مجموعه-ورزشی-چند-منظوره-جنوب-شرق-پایتخت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir