کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکی خبرداد:

تهران 5 هزار اتوبوس کم دارد/ بخش خصوصی وارد شد

11 بهمن 1394 ساعت 20:19


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ نعمت الله ترکی از برگزاری نشست بخش خصوصی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران خبرداد و گفت: یکی از مشکلات استان تهران و به ویژه پایتخت موضوع حمل و نقل عمومی است که پس از بررسی ها مشخص شد که تنها شهر تهران به 5 هزار اتوبوس نیاز دارد که آقای سنندجی رئیس سازمان اتوبوسرانی گفتند که اعتبار لازم برای تامین این تعداد اتوبوس را نداریم.

وی افزود: به شهرداری سوال کردیم که اگر بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در ناوگان اتوبوسرانی شود حمایت می کنید که اتوبوسرانی استقبال کرد و همین موجب شد تا در جلسه ای مشترک با بخش خصوصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شود.

ترکی اظهارداشت: درخواست سازمان مدیریت تهران این است که بخش خصوصی غیر از شهر تهران در سایر شهرهای استان تهران هم وارد شود. البته در موضوع شهر تهران بخش خصوصی از اتوبوسرانی تضمین بازپرداخت خواست که قرار شد بررسی های لازم انجام شده تا در جلسه بعد به نتیجه نهایی برسیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه در سالهای 94 و 95 بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای حمل و نقل عمومی و بین شهری در استان تهران و اسلامشهر اختصاص داده شده است گفت: دولت می تواند بعنوان ناظر در رشد و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کند و سرمایه گذاران هم بعنوان بخش خصوصی وارد عرصه شوند.


کد مطلب: 17

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/17/تهران-5-هزار-اتوبوس-کم-بخش-خصوصی-وارد

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir