کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگاه های اجرایی تهران خدمات الکترونیکی خود را اعلام کنند

12 دی 1397 ساعت 12:46


به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مرتضی رضایی در چهارمین جلسه شورای اداری تهران با اشاره به لزوم توسعه شاخص‌های دولت الکترونیک اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی استان در شاخص های دولت الکترونیک رشد مناسبی نداشتند از اینرو در چارچوب ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی رتبه مناسبی کسب نکردند.

وی بیان کرد: از سال گذشته توسعه دولت الکترونیک در استان تهران شروع شده که در این راستا به همه دستگاه‌های اجرایی استان نامه ارسال شد تا خدمات الکترونیکی که در پورتال خود ارائه می کنند را گزارش دهند منتها از مجموع بیش از صد دستگاه تنها ۴۵ دستگاه اطلاعات را فرستادند که مجدداً مکاتبات تکرار می شود که امید است دستگاه ها همکاری مناسب را داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران افزود: رئیس جمهور در لایحه بودجه ۹۸ که به مجلس تقدیم کرده مهم ترین برنامه دولت دوازدهم را توسعه دولت الکترونیک قرار داده که در سطح ملی وزارت ارتباطات و سازمان امور اداری استخدامی و در سطح استان‌ها اداره کل ارتباطات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی متولیان آن هستند.

 رضایی همچنین عنوان کرد: جلسات منظمی در سطح استان برگزار شده تا در موضوع ارزیابی، دولت الکترونیک یکی از مولفه ها باشد که در این زمینه دستگاه‌های استان باید به ما پاسخگو باشند.

صدور مجوز دفاتر پیشخوان چند سال است متوقف شده که قرار است به زودی دستورالعمل آن ابلاغ شود، همچنین در مورد نرخ خدمات پیشخوان نیز بازنگری صورت گرفته که به زودی عملیاتی می شود.


کد مطلب: 1623

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1623/دستگاه-های-اجرایی-تهران-خدمات-الکترونیکی-خود-اعلام-کنند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir