کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه های نیمه کاره استان تهران در سال 98 ردیف بودجه نمیگیرند

11 دی 1397 ساعت 9:00


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت اله ترکی" در حاشیه پانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران درباره "ماده 27" قانون بودجه و اهمیت واگذاری پروژه های نیمه کاره استان تهران به بخش خصوصی اظهار کرد: کارگروه استانی و تخصصی در این رابطه تشکیل شده و پروژه هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارند را با تطبیق قوانین و مقررات بررسی می کند. 

وی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته ایم، براساس ارزیابی و تشخیص کارگروه، پروژه های نیمه کاره که قابلیت واگذاری دارند، تحت هر شرایطی در سال 98 ردیف بودجه ای نمی گیرند. تعداد 106 پروژه نیمه کاره برای سال 97 و 98 شناسایی شده اما ظرفیت های استان تهران بسیار بیشتر از این عدد است. بررسی های ما نشان می دهد 2 هزار و 850 پروژه و طرح نیمه کاره در استان تهران وجود دارد که اجرای آن نیازمند 5 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه 70 درصد کار پالایش پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی انجام شده است، بیان کرد: تا پایان دی ماه سال جاری اطلاعات مربوط به این پروژه ها آماده می شود، ضمن آنکه پروژه های تعمیر و تجهیز شامل این واگذاری ها نیست.

ترکی به بودجه سال 98 و توزیع آن براساس سند برنامه ششم اشاره و تاکید کرد: اولین سال است که مبنای توزیع اعتبار به دستگاه های اجرایی، براساس برنامه است. نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداران و دستگاه های اجرایی هم براساس اجرای برنامه خواهد بود.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1615

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1615/پروژه-های-نیمه-کاره-استان-تهران-سال-98-ردیف-بودجه-نمیگیرند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir