کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار: گزارش های دستگاه ها زیبنده استان تهران نیست

10 دی 1397 ساعت 11:17


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در چهل و هفتمین جلس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: در سال 95 تعداد 23 جلسه اقتصاد مقاومتی و همچنین در سال 97 هم جلسات در مجموع شده 8 جلسه که با توجه به شرایط موجود باید تعداد جلسات بیشتر شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تکیه بر عوامل درون و رشد تعاونی و حمایت از بنگاه های تولید از ویژگی های این اقتصاد است که باید عدالت محور و دانش بنیان کردن هم داشته باشند.

بندپی گفت: گزارش های دستگاه ها زیبنده استان تهران نیست. اگر پاکدشت نیازمند پایانه صادرات میوه اس چرا به جهادکشاورزی کمک نمی کنیم؟ نمی شود وقت ویژه برای این موضوع کرد؟ چرا کمیته امداد و بهزیستی در جلسه نیستند؟

استاندار تهران گفت: امداد 3400 میلیارد تومان و بهزیستی 600 میلیاردتومان وام با بهره کم برای سال 97 در اختیار دارند. اینها باید پاسخگو باشند و آنها می توانند این طرح ها را اجرا کنند و در استان تهران سهم دارند. در تبصره 18 مبلغ 3000 میلیاردتومان بودجه برای اشتغال داریم که باید از آن استفاده کنیم. اجرای تمام و کمال اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار باشد و مشکلات را برطرف کنیم. 


کد مطلب: 1609

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1609/استاندار-گزارش-های-دستگاه-زیبنده-استان-تهران-نیست

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir