کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایگاه سندیکای شرکت های ساختمانی ایران

4 دی 1397 ساعت 22:21


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "سندیکای شرکت های ساختمانی" به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های صنفی کشور بیش از 66 سال قدمت دارد. آبان ماه سال جاری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی با انعقاد تفاهم نامه ای با این تشکل امور مربوط به تشخیص صلاحیت پیمانکاران را به این مجموعه واگذار کرد.

سندیکای شرکت های ساختمانی با بیش از پانصد و پنجاه عضو مستقیم و بیش از 14 هزار عضو انجمن های استانی سراسر کشور به طور غیر مستقیم خدمات فنی و حقوقی مورد نیاز کشور را ارائه می دهد.

بزرگترین تشکل مهندسی کشور از 6 کمیسیون انتشارات، ارتباطات و امور بین الملل، قوانین و مقررات ماموریت، اقتصادی و بانک ها، فنی و کمیسیون تحقیق و توسعه تشکیل شده است. فرهنگ سازی نقش و جایگاه صنعت احداث در انجام پروژه های عمرانی، بررسی قوانین و ضوابط مرتبط با صنعت ساخت و رفع مشکلات مربوط به آن با هدف بهبود فضای کسب و کار، بررسی مسائل فنی و آیین نامه های سازمان برنامه و انجام پژوهش از جمله مهمترین وظایف 6 کمیسیون است.

این شرکت در بهمن ماه سال جاری هفتادمین سال تاسیس خود را جشن میگیرد و در اسفند سال آینده بیست و چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره را برگزار می کند.

گفتنی است؛ در اول دی ماه سال جاری هم سازمان مدیریت استان تهران با سندیکای شرکت های ساختمانی ایران به منظور واگذاری پروژه های مرتبط با راه سازی و ساختمان براساس اسناد توسعه ای استان تهران کمیته ای مشترک تشکیل دادند.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1595

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1595/جایگاه-سندیکای-شرکت-های-ساختمانی-ایران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir