کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان مدیریت تهران با شرکت تاسیساتی ایران

21 آذر 1397 ساعت 12:30


"پرویز قوامی نژاد" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری "سازمان مدیریت" با "سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران" خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به دنبال اجرای ماده 27 آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران منعقد شده و با هدف بهره مندی از تجارب و توانایی های علمی و فنی تشکل ها برای اجرای بهینه نظام فنی و اجرایی کشور در سطح استان تهران است.

وی با اشاره به سیاست تمرکز زدایی و واگذاری امور تصدی گری سازمان به بخش خصوصی، افزود: بر همین اساس، واگذاری برخی فعالیت ها مربوط به تشخیص صلاحیت پیمانکاران، نظارت فنی و کمیته های تخصصی به سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران واگذار شده است.

معاون نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ار بررسی صلاحیت شرکت ها از سوی انجمن های تخصصی و کار نظارت عالیه،بررسی نهایی و صدور گواهینامه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود.

قوامی نژاد اضافه کرد: زمان اجرای این تفاهم نامه از آذرماه سال جاری و مدت اجرای آن به انجام تعهدات شرکت طبق مفاد تفاهم نامه است، بنابراین محدودیت زمانی ندارد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1539

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1539/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-سازمان-مدیریت-تهران-شرکت-تاسیساتی-ایران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir